Avatar billede mothail Nybegynder
13. november 2005 - 17:31 Der er 6 kommentarer

Review/Anmelde system.

Hejsa.
Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et henne?
Jeg har kigget på hotscripts.com, men dem jeg kan finde der koster penge.
Og det skulle være gratis ;)

// Mvh Mothail
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. november 2005 - 18:26 #1
Med review/anmelde system, hvad mener du der?
Det er ikke noget du vil hoppe ud i og kode selv?
Avatar billede mothail Nybegynder
13. november 2005 - 18:32 #2
At kode selv, rækker evner desværre ikke til :-/
Et anmelde system, hvor man kan skrive en mindre artikel, om et produkt, inden for 5-6 definerede kategorier.
Så ville det være fedt om brugere senere kunne give en lille kommentar med på vejen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. november 2005 - 18:34 #3
Er det ikke lige "bare" et forum?
Hvor din artikel så er hovedtråden, og kommentarer er undertråde?
Avatar billede mothail Nybegynder
13. november 2005 - 18:51 #4
Jo, som sådan... jeg kunne bare godt tænke mig at der var admin godkendelse på artikler
Avatar billede mothail Nybegynder
13. november 2005 - 18:52 #5
Men tror jeg har fundet en løsning... :)
Men lader det gerne stå åbent lidt endnu, hvis der skulle komme noget andet ;)
Avatar billede webstuff Nybegynder
14. november 2005 - 08:24 #6
www.schaefner.dk - hans nyhedsscript kan hurtigt omskrives til det du vil have!!