Avatar billede dronten Nybegynder
11. november 2005 - 19:11 Der er 6 kommentarer

grafikkort driver

Nu plejer jeg at sidde ved en linux box, men jeg er blevet sat til at sætte en winXP op. er der en måde man kan vælge hvilken grafikkort driver jeg vil have mit system til at bruge? og hvilken skærm? er der ikke en anden måde end at skulle installere en driver for at skifte denne?
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. november 2005 - 19:13 #1
Du skal have div. driver indstalleret til bundkortet, og driver til grafikkortet.
Avatar billede dronten Nybegynder
11. november 2005 - 19:17 #2
der har jeg også, men XP er ikke så glad for den. Hvor kan jeg se hvilken driver den bruger?
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. november 2005 - 19:19 #3
Nvidia kort:wwwnvidia.com ati kort: www.ati.com
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. november 2005 - 19:20 #4
Der kan du hente en opdateret driver.
Avatar billede dronten Nybegynder
11. november 2005 - 19:33 #5
jeg har alle driverne installeret, men grafikken bliver ved med at lagge og jeg kan ikke se noget 3D, den kan kun lige vise 2D, men tilgængæld kan jeg det i 32bit farver.....
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. november 2005 - 19:35 #6
De gamle VGA driver og xp, er ikke altid lige sagen, hent en opdateret driver til grafikkortet, det er gratis.