Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. april 2001 - 16:20 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Er den OK ?

Tjek lige ugens tilbud på http://www.bj-trading.dk/ugens.htm .....

Hva synes I om den... Er den ok..Hva skal jeg passe på med.... kan i fortælle noget om de forskellige stykker hardware osv.......

I kan læse om bundkortet på:
http://www.1stclasstech.com/1stclasstech/pcchip810lmr.html

Og selve computeren er oxo på:
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=1353&ID=3

Den skal primært bruges til programmering, og måske en lille smule spil.... Og ja.. self. oxo I-net

-Anders

Avatar billede dipzy Nybegynder
21. april 2001 - 16:22 #1
Spil = Glem det

Ellers er den OK
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 16:28 #2
bortset fra alt det onborad fis, ser den da god nojk ud!
Avatar billede dar Nybegynder
21. april 2001 - 16:36 #3
PC Chips 810 LMR Bundkort - Hvad for et?

128MB SDRAM 168Pins 133Mhz - 3parts skod. Kan ikke overclockes.

Conner 10,2 GB Harddisk - Det var da noget man brugte i 486\'ere?

SIS 32 MB AGP grafikkort (Onboard) - da det ikke er noget jeg kan finde noget om nogen steder skal du ikke regne med at det er SVÆRT at finde drivere til skumle os. Du skal heller ikke regne med at du kan presse noget helt vildt af kortet.

Viking 80Watt Højtaler - det er svært at komme uden om skodhøjttalere.

Miditower ATX 300 Watt strømforsyning - Regn ikke med det er noget der pryder et hvert hjem... Men det er selvfølgelig en mindre ting.
Avatar billede dar Nybegynder
21. april 2001 - 16:45 #4
a-torsten>> Jeg vil for det første råde dig til at holde dig til mærkevare - NEJ det vil ikke sige at købe en eller anden elendig IBM/Compaq/Amitech færdig-pc. Saml selv en pc af ting du selv har udvalgt.

Du kunne f.eks. starte en større ekspert-borgerkrig ved at afsætte 100p på et spørgsmål om hvilke ting man skal proppe i maskinen, hvis udgangspuktet er en Duron (fin cpu).

Når du så ved hvad du skal bruge tøffer du ind på edbprise.dk og finder et sted at købe skidtet.

Så mangler du bare at samle alle stumperne. Hvis du går helt kold på det kan du jo bare oprette et spm.
Avatar billede dar Nybegynder
21. april 2001 - 16:56 #5
Et bundkort der KLART kan anbefales er EPoX ep-8kta3+

Det styrer grumt meget! Har selv et.
Avatar billede baghera Nybegynder
21. april 2001 - 17:18 #6
Jeg vil gerne advare mod B. J. Trading, da jeg igennem et år har forsøgt at få min søn´s Big Bosman fra B.J. til at køre uden problemer.

Når jeg har forsøgt at få hjælp fra dem er det næsten ikke til at ringe dem op (optaget altid) og når men kommer igennem har de stort set ingen forståelse for ens problemer!!!

Efter min mening en dårlig handelspartner

M.V.H
Jens Erik Nielsen
thorsvej@pc.dk
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. april 2001 - 18:08 #7
Jeg kaster 50 point oven i...

Så sammensæt lige en comp som kan gå og som ikke koster mere end 6500 uden skærm......

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. april 2001 - 18:09 #8
nå det blev + 85 point...
Avatar billede msmows Nybegynder
21. april 2001 - 19:17 #9
Har derimod meget gode erfaringer med BJ.
Avatar billede baghera Nybegynder
21. april 2001 - 19:47 #10
jeg ved ikke rigtigt om en maskine til med 32 mb kvalitetsgrafikkort som ikke kan køre 3-4 år gamle 3D spil, er en god maskine.
men det var også mest supporten jeg angreb!!!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
22. april 2001 - 09:04 #11
nå ikk...