Avatar billede celzo Nybegynder
10. november 2005 - 13:33 Der er 6 kommentarer

Registrering af folk

Hejsa folksen,

Jeg med til at arrange et lille stævne og vil gerne kunne registere folk med følgende:

Navn
Mail.adr
tlf.nr

Dette skal være så simpelt som muligt og output skulle gerne komme i en kommaseperert fil. fronten skal være et billede med de tre felter på midten og en ok knap.. thats it :)

eneste udfordringer at jeg er en ged til at kode, så hvis der er nogen som har et eller andet på lager eller kan hjælpe, havde det været fedt

Mvh
Anders
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. november 2005 - 13:45 #1
hvad er årsagen til at du vil have det registreret i en komma fil i stedet for en dbase? Du nævner ikke noget om hvad det skal laves i, eller hvilken platform det skal køre på?
Avatar billede celzo Nybegynder
10. november 2005 - 13:50 #2
dataen ska importeres ind i vores klub database bagefter så for ikke at skulle rode alt for meget rundt er det lettere bare at kopi/paste tingene ind når vi er færdige.. (windows)
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
10. november 2005 - 16:18 #3
Endnu en gang:
Hvad er årsagen til at spørgsmålet ikke er flyttet over i en relevant kategori? Der er sgu ikke noget mere irriterende end at få en mail fra eksperten med et spørgsmål, der ikke har en skid at gøre med hvad man abonnerer på.
Avatar billede olebole Juniormester
10. november 2005 - 16:22 #4
<ole>

- en kommentar, der giver hel ny mening til begrebet 'brugervenlighed'!  :D

/mvh
</bole>
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. november 2005 - 11:57 #5
celzo >>
  Dit spm er umuligt at svare på når vi ikke aner om du bruger perl, php, asp, coldfusion, jsp eller whatever som serverside sprog.
  Og for hver af de mulige serversprog er der her på eksperten en kategori hvor genierne til netop DET sprog vil læse dit spm og give bedre svar end vi kan. Kik på kategorierne i toppen her: http://exp.dk/spm/Programmering/ om ikke et af de sprog er det i bruger, og stil så spørgsmålet der.
Avatar billede celzo Nybegynder
07. november 2007 - 12:58 #6
case closed