Avatar billede johnole Nybegynder
09. november 2005 - 21:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

2 index mapper hos min udbyder?

Jeg  prøver at oploade min hjemmeside til min udbyder.
når jeg så er connected og alt skulle fungere som det burde, og jeg har oploadet det hele så er det den gamle hjemmeside jeg kan se.

Det vil sige at både min gamle hjemmeside og den nye hjemmeside ligger hos min udbyder...
Kan det være muligt?

Hvordan finder jeg min gamle hjesside hos min udbyder så jeg kan slette den og bruge den nye?

Det virker som om at den gamle hjemmeside har lagt sig i den rigtige mappe og den nye hjemmeside ligger i en anden mappe.

Med andre ord er det som om jeg har 2 x index.html og det går jo ikke.

Nogen der har et forslag til hvordan jeg hitter ud af det hele?a
Avatar billede stigdk Nybegynder
09. november 2005 - 21:16 #1
Er der ingen filer fra dit ganle design længere??

HVor lang tid er det siden?? for nogen udbydere opdatere først lige lidt efter.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2005 - 21:16 #2
Du skulle gerne kunne se alt hvad der er lagt op på din hjemmeside med dit FTP-program.

Hvordan uploader du?
Avatar billede johnole Nybegynder
10. november 2005 - 02:52 #3
Hmmm.. jeg må ringe til dem i morgen. Nu gir jeg op.
Men læg bare et svar hver for jeres indsats.-))
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2005 - 15:04 #4
Foreløbig har du jo ikke fået nogen hjælp til dit problem, så der kan ikke blive tale om 'udbetaling' af point.

Men du kan vende tilbage hvis du ikke får løst problemet
Avatar billede stigdk Nybegynder
10. november 2005 - 15:31 #5
svar =)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2005 - 15:49 #6
stigdk>... Er det din mening at du vil have point.

Du stiller et spørgsmål, det kan man da ikke få point for.

Jeg vil da anbefale johnole at afvise dit svar.
Avatar billede stigdk Nybegynder
11. november 2005 - 18:28 #7
Citat fra johnole: "Hmmm.. jeg må ringe til dem i morgen. Nu gir jeg op.
Men læg bare et svar hver for jeres indsats.-))"
Avatar billede johnole Nybegynder
17. november 2005 - 03:02 #8
Hov.. nu fik jeg ikke læst det med uddeling af point inden jeg fik afgivet dem..
Sorry..
Kender ikke helt de uskrevne regler herinde.

ibtage:

Du får lidt point af mig:
Avatar billede johnole Nybegynder
17. november 2005 - 03:03 #9
Avatar billede screem_brille Novice
17. november 2005 - 06:20 #10
du må maks give 200 point og du har jo allerede givet 125 til stigdk så du må maks gige 75 (giver du emre er det aktiverings grund og der ses ret strikt på det)
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2005 - 09:54 #11
Jeg skal aktså ikke have point for mit indlæg, som du ikke kan bruge til at løse dit spm.

Læg selv et svar på http://eksperten.dk/spm/665175 - og efterfølgende accepter dit svar.

Hvordan gik det - Fik du løst problemet ?