Avatar billede happyhenrik Nybegynder
08. november 2005 - 11:30 Der er 3 kommentarer

Spærre internet indstillinger i en GPO

Sidder her og roder med en GPO, hvor jeg bl.a. gerne vil have lavet så brugerne ikke kan ændre i internetindstillingerne (proxy settings m.m.

Men.. synes ikke lige jeg kan finde den setting.... kører w2k3 ad med xp klienter

Nogen der har et godt bud ?
Avatar billede billund Nybegynder
08. november 2005 - 12:05 #1
Du finder den her
UserConfiguration/Administrative Templates/Windows Components/Internet Explorer
Avatar billede billund Nybegynder
08. november 2005 - 12:07 #2
Du får også lige Microsoft's forklaring

Prevents users from changing proxy settings.

If you enable this policy, the proxy settings appear dimmed. These settings are in the Proxy Server area of the Local Area Network (LAN) Settings dialog box, which appears when the user clicks the Connections tab and then clicks the LAN Settings button in the Internet Options dialog box.

If you set the "Disable the Connections page" policy (located in \User Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Internet Explorer\Internet Control Panel), you do not need to set this policy, because the "Disable the Connections page" policy removes the Connections tab from the interface.
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
08. november 2005 - 12:16 #3
Jeg takker og bukker... den setting har jeg sgu ledt længe efter :)