Avatar billede micplus Nybegynder
05. november 2005 - 18:45 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Spy Sweeper - alternativ ?

Jeg har nu i 10 dage kørt trialversionen af spy-sweeper, og det har egentlig kørt fint. Da jeg så ville bestille den endelige version, incl. 2 årus update, se jeg, at den via "fransk sprog" koster 40 eur .. engelsk 50 eur (??). ....

Så,
Er der et godt alternativt til spy-sweeper ??
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
05. november 2005 - 18:59 #1
ja jeg vil helt sikkert anbefale dig at bruge microsoft antispyware beta som har fået gode anmeldelser i mange computerblade og som jeg også bruger...og jeg synes helt sikkert at microsoft endelig har lavet noget nyttigt :P
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2005 - 19:00 #2
Ikke Freeware, desværre.
229,- for et år, 329,- for to år, finder du her:
http://spywarefri-shop.dk/index.php?cPath=35
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2005 - 19:01 #3
F.eks Microsoft AntiSpyware
Avatar billede micplus Nybegynder
05. november 2005 - 19:08 #4
Fromsej,
Netop ikke Spy-sweeper.

Gerne et alternativt - gerne betalingsprg.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. november 2005 - 19:30 #5
Du kan vælge Ewido fra Fromsej's link.
Jeg bruger selv programmet og er fuldt tilfreds.
Det koster 225,-
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2005 - 20:17 #6
Så misforstod jeg dig, jeg troede det var prisen der afskrækkede.
Jeg ville også vælge Ewido, når du nu ikke vil have SpySweeper.
Avatar billede micplus Nybegynder
05. november 2005 - 21:19 #7
fromsej,

næh - det var såmænd det, at jeg skulle betale 10 eur mere for UK versionen end FR. :( syntes at det var dårlig politik... Har desværre ikke mulighed for at købe fra spywarefri.dk.

Har tidligere prøvet Ewido i en trial - måske jeg skulle kigge den vej.

Tager også et check på MS' beta.

Et svar fra boxer og fromsej?
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2005 - 21:24 #8
Så gerne.*S*
Men hvorfor kan du ikke købe hos Spywarefri?
Send en mail til info (at) spywarefri.dk så kan det sikkert løses.
Avatar billede micplus Nybegynder
05. november 2005 - 21:50 #9
fromsej,
ahh - det gik nu fint (troede at der var problemer når det nu skulle udenlands). Har nu bestilt spy sweeper med 2 års opdatering fra "jeres" shop.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2005 - 21:53 #10
Det lyder godt, jeg siger tak for handelen på Shoppens vegne.*S*
Husk vi supporterer det i vores eget forum, hvis du mod forventning skulle få problemer.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. november 2005 - 21:56 #11
Springer over :o)
Avatar billede micplus Nybegynder
05. november 2005 - 21:59 #12
Ok!

Så siger jeg tak - og lukker her.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2005 - 22:20 #13
Tak for point.*S*