Avatar billede -fozzi Nybegynder
04. november 2005 - 15:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

TI84 interface

Jeg har rodet lidt med en vens TI83 regnemaskine og har selv købt en TI84 idag. Men det er slet ikke samme interface man får i en TI84. Menuerne man får frem med F tasterne er væk og det er meget træls da jeg syntes det gjorde den nem at håndtere.. Kan man få dem frem på en TI84 eller downloade det til den?

Jeg har kigget lidt på education.ti.com men syntes ikke jeg kan finde noget.

Mvh.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. november 2005 - 16:00 #1
jeg tror ikke det er muligt.
her er alle downloads til den.-> http://education.ti.com/us/resources/developer/83/download/download.html
Avatar billede -fozzi Nybegynder
04. november 2005 - 22:57 #2
Syntes det er underligt at TI83 og TI89 har den menu men ikke 84 som ligger inde i mellem.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. november 2005 - 09:30 #3
ja, trist, måske du skal bytte den hvis du kan .?
Avatar billede dnx Nybegynder
05. november 2005 - 19:35 #4
Jeg mener ikke det er muligt... Men du kan vist få et andet OS til lommeregneren... Ved ikke om der er en af dem som har en bedre interface...
Avatar billede -fozzi Nybegynder
06. november 2005 - 14:07 #5
-Barfreak, Desværre har jeg pakket den ude så det tror jeg ikke :(.
dnx. Kender du et navn på et godt OS du kunne forslå?
og da TI84 jo har flere krafter end 83 kunne man måske "simulere" eller lige frem lægge 83 os ind på den...?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. november 2005 - 14:14 #6
jeg ved på flere skoler uni m.m.. er der opslag fra tidligere elever, der er intresseret i at komme af med deres, blot et forslag.
Avatar billede -fozzi Nybegynder
06. november 2005 - 14:22 #7
Ja men det er lidt ærgeligt at have smit 1000 kr i vasken når man i forvejen ikke har så mange penge.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. november 2005 - 14:24 #8
ja, trist..O/
måske dba.dk (fejlkøb el. bytte)
Avatar billede -fozzi Nybegynder
06. november 2005 - 14:28 #9
jeg har lige prøvet at smide Ti83 plus OS ind på den.. men det gik ikke.
Hvis jeg bare kunne smide os ind ville det jo være perfekt. Er der ikke en portet version?
Avatar billede -fozzi Nybegynder
08. november 2005 - 15:38 #10
Lukker.
Fik den byttet til en TI89
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. november 2005 - 17:29 #11
godt du fik den byttet..O)