Avatar billede pokgai Nybegynder
04. november 2005 - 12:08 Der er 3 kommentarer

Build comment web page i 2005?

I 2003 kan man genere en dokumentation side udfra XML Commment tags.
I den nye Visual studio 2005 kan jeg kun genere en XML fil ud fra disse comments. Hvordan genere man en webside som læser denne comment-xml fil i VS 2005 ?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
04. november 2005 - 12:16 #1
Ved ikke om den virker til 2005 ( har ikke prøvet ), men der er NDOC:

http://ndoc.sourceforge.net/
Avatar billede pokgai Nybegynder
04. november 2005 - 12:38 #2
Har prøvet. Den supportere ikke .net 2.0 og jeg kan ikke få den til at builde via en XML fil som source. Ndoc vil åbanbart have en "solution" reference.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
04. november 2005 - 12:49 #3
Siden jeg postede har afsnittet:

"30-Jan-2005 - Partial Support for Whidbey C# Language Features

The Latest Stable Source has been enhanced to support Whidbey C# iterators and anonymous methods (we are still working on generics....)

For more information on documenting .Net 2.0 assemblies, see here."

men jeg kan ikke komme ind på linket "see here".

Står der ikke noget der?