Avatar billede fri0z Nybegynder
04. november 2005 - 08:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

struktur dumb og data dumb

er det muligt at eksportere sin database via http:// i en form el. lign. og importere på samme måde? og hvordan ville query se ud ? :)

på forhånd tak
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2005 - 08:54 #1
Vil du lave din egen PHPMyAdmin eller ?
Avatar billede fri0z Nybegynder
04. november 2005 - 09:19 #2
nej, vi skal have en bærbar der får noget data ind i en database, og det data vil vi gerne hente ud og ligge op via vores cms system. Altså det eneste den skal gøre er at komme ud med "INSERT INTO `db_bil_en` VALUES (1, 'bmw', '5467', 65465);" og så skal vi kunne indsætte det ligeledes..

håber du forstår
Avatar billede pallotto Nybegynder
04. november 2005 - 11:17 #3
Øhh.. Det SQL du skriver der Fri0z det vil jo indsætte noget i databasen.
hvad mener du så med at det også skal kunne indsætte?.. Det er jo netop det den gør.
Vil du godt hente det ud igen? eller?
Avatar billede fri0z Nybegynder
04. november 2005 - 11:57 #4
jeg skal eksportere og importere via http:// (website)
Avatar billede fri0z Nybegynder
04. november 2005 - 12:03 #5
Altså, det man skal kunne se på siden er på samme måde som hvis du går ind og vælger "eksport" på en tabel i din database.. bortset fra vi ikke skal create en table, vi skal kun bruge "INSERT INTO" og så efter det skal man på en anden side gå ind og copy paste det som man har fået ud, og den så lægger det ind i min database.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2005 - 23:40 #6
er det ikke det som PHPMyAdmin gør ?
Avatar billede pallotto Nybegynder
05. november 2005 - 00:00 #7
Fri0z Du skriver du godt vil have noget kode som gør præcis det samme som PHPMyAdmin gør.
Hvorfor bruger du så ikk det? Som også arne_v skriver.

Du siger også "nej, vi skal have en bærbar der..." Du kan da også få PHPMyAdmin ind på din bærbar. Så skal du bare have en localhost først.
Ingen problem
Avatar billede fri0z Nybegynder
26. januar 2006 - 09:40 #8
okay