Avatar billede tmo Nybegynder
03. november 2005 - 10:35 Der er 2 kommentarer

SAPI og Javascript

Hej,

Nedenstående er i den rette kategori

Jeg roder lidt med at få en applikation til at tale, dvs. Text til tale. Jeg har brugt SALT og Speech add in til IE og det virker fint(se http://www.phon.ucl.ac.uk/home/mark/salt/index.html). Ovenstående er baseret på en webbrowser, men jeg vil gerne at min applikation kan læse tekst fra fx. en mail. Til dette formål skal der bruges SAPI http://www.microsoft.com/speech/download/sdk51/ er der nogen som har erfaringer med dette og bruge det via javascript og activeX.

Min ide er outlook, med de rette sikkerhedsindstillinger kan eksekvere javascript, og der igennem bruge SAPI.
tmo
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2005 - 10:53 #1
<ole>

Der er vel ikke nogen, der er så selvmorderiske, at de tillader JavaScript- og/eller ActiveX-afvikling gennem Outlook  =8-O

/mvh
</bole>
Avatar billede tmo Nybegynder
03. november 2005 - 12:11 #2
det er jeg klar over, men det er ikke vigtigt i denne sammenhæng