Avatar billede Maiens Nybegynder
01. november 2005 - 10:16 Der er 2 kommentarer

LAN-forbindelse smider alle af inet

Hejsa, mit problem er at jeg har adsl smo har kørt via et ATM kort i nu 4 år, men efter som tdc er stoppet med det har jeg fået tilsendt et normal netwærkskort (har 2 i) det ene får inet fra mit adasl modem og netkort nr2 går så over i en hub hvorfra mine pc'er får ders inet og det har virker helt fint de sidste 4 år men efter jeg har taget ATM kortet ud og sat det normale netwærks kort i er det opstået et problem, når jeg deler mit inet via min host maskine virker mit inet fint i 10 min men så biver alle pc'er der er på mit netwærk smidt af internettet men host maskinen er på endnu.... hvad kunne mit problem være?

Host maskine køre win2k
og alle pc'er på mit netværk køre winXP

og nej har ik en router efter som jeg har kørt med ATM i over 4 år nu...

Håber der er en der kan hjælpe efter som tdc's hotline ik kan yde support til win2k.
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
01. november 2005 - 10:18 #1
Bruger du Overnet eller Edonkey klienter?
Avatar billede Maiens Nybegynder
01. november 2005 - 10:20 #2
nej