Avatar billede aljtse Nybegynder
20. april 2001 - 11:48 Der er 2 løsninger

Backup 2000 server

Hej

Er der nogen der har erfaringer med Win2000\'s
eget backupprogram, er det skod eller virker det ok.
Jeg har forgæves forsøgt at få den til at lave backup på en HP Travan T8 båndstation.
Det er ligesom om den ikke vil godtage at jeg skifter bånd hver dag, skal alle bånd oprettes i mediepool eller hvad.

I NT kunne man bare lave en batfil hvori der stod: ntbackup backup i: j: k: l: /d Daglig backup /b /hc:on. Er der mon en tilsvarende i 2000?

Hvis 2000 backup er noget skod, havd skal man ellers bruge?

Venlig hilsen
Aljtse

Avatar billede goulduck Nybegynder
20. april 2001 - 12:20 #1
Den indbygget backup i 2000 er en \"light\" version af Veritas Backup Exec ... Jeg kan kun anbefale dig at du får fat i Veritas Backup Exec, hvis det er til et permanent system.

Der er så mange flere options/mugliheder i Backup Exec - den fulde version. Her kan du også tage backup af åbne filer/exchange/SQL databaser/flere ting ... Jeg har ikke set andre \"professionelle\" backup programmer - men Backup Exec klare opgaven MEGET godt.... :-)
Avatar billede flemmingriis Nybegynder
23. april 2001 - 20:34 #2
Den indbyggede har også Exchange support,
SQL kan schedules inde fra SQL EE
Open file Option er ibeste fald spild af penge værste data corruption

Den fulde BE understøtter svjv ikke travan så en upgrade er spild af penge.

BE er et fint soho backup program.