Avatar billede testrup Nybegynder
29. oktober 2005 - 08:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE6 gemmer ikke midlertidige filer!

Hey venner!

Jeg har et problem med min Internet Explorer 6.0.. Den vil ikke gemme/huske siderne/billederne som jeg besøger. Man kan sige at den ikke gemmer midlertidige filer så de bliver læst fra TEMP-mappen og ikke genindlæses.

Altså: Bare tag Tweakup her... Jeg klikker på et indlæg, og det loader fint. Så klikker jeg på "Tilbage" også skal den til at loade heeeeele TweakUp.dk igen. Den gemmer fint cookies i "C:\Documents and Settings\CP\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files" men ikke billeder, sider osv. osv.

Hvad kan problemet skyldes? Min indstilling "Kontroller om der er nye versioner af tidligere gemte sider" står til "Automatisk" og min "Tilladte brug af diskplads" står til ca. 2500MB

Så vidt jeg ved har jeg ingen baggrunds-programmer eller lignende der blokerer for noget.

Håber nogle kan hjælpe!

//Testrup
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. oktober 2005 - 08:49 #1
Funktioner - indstillinger, der retter du.
Avatar billede testrup Nybegynder
29. oktober 2005 - 09:00 #2
Jada - det ved jeg skam godt. Det er også derfra jeg har set de indstillinger jeg har nu.

Noget jeg bør rette? Det står jo perfekt..
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. oktober 2005 - 09:23 #3
Det ligger i oversigt (historie)
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 10:23 #4
Ps du bør kun tillade ca 30-50 MB temp internet filer at blive gemt (det udelukker problemet med at alle billeder gemmes som BMP)
Avatar billede hcma Novice
29. oktober 2005 - 12:19 #5
Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet avanceret -> rul ned til sikkerhed og slet fluebenet under Slet mappen Temporary Internet Files, når webbrowseren lukkes.
Avatar billede testrup Nybegynder
30. oktober 2005 - 11:11 #6
screem_brille -> Okay! Det vil jeg huske i fremtiden..

Catbody -> Den har jeg luret på. Ligenu er den deaktiveret og det virker stadig ikke. Der har aldrig været kryds i den.. :(

Andre forslag?

//Testrup
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2005 - 12:05 #7
kan være der er fejl i din bruger profil, kan du prøve og oprette en ny bruger og se om fejlen også er der ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:14 #8
brug for mere hjælp ?