Avatar billede thewebmaker Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Billeder som ikke kan ses, men er uploaded?

Hej alle eksperter...

Jeg ved ikk om det er den rigtigte kategori at ligge det spørgsmål i da det er et lidt mærkeligt spørgsmål.

Mig og en ven har en side som hedder www.beautigirls.dk. Der har vi lagt nogle billeder ud men ved nogle af dem er der en kasse med kryds i . Det plejer gerne være fordi man ikke har lagt uploaded dem på servern, _men det har vi!_

Det lidt mærkelige er at _Jeg_ kan se dem ( Mig der har lavet siden ) Men han og næsten alle andre kan heller ikk.

Hjælp os /TheWebMaker
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 22:15 #1
Har du et eksempel på et billede som ses med rødt kryds?
Link evt?
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:21 #2
Ja altså siden hedder www.beautigirls.dk og det er også der billederne er!
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 22:23 #3
På den side ser jeg ingen krydser?
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 22:23 #4
Har du et mere specifikt link?
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:27 #5
jamen så er det fordi at du er en af dem som kan se alle billedere... For en af vores egene computere kan heller ik se dem og 4 andre af mine venner.

men jeg kan godt se dem.. det er det som er så mærkeligt
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 22:38 #6
Så vi snakker altså de 3 billeder på forsiden?
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:39 #7
Ja under the crew ovre i højre siden og inde og BeautiGirls er der os nogle billedere som gør det
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 22:41 #8
2 problemer har du:
Du linker til nogle pics med denne sti: file:///E|/Beautigirls.dk/Image001.jpg
Og du linker også til billeder med mellemrum: camila%202.jpg
Overvej evt at kald dem: camila_2.jpg
Så tror jeg alle vil blive glade! :o)
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:44 #9
hehe okay... jeg prøver lige
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:54 #10
jeg tror jeg har fundet ud af det nu!... Da jeg ændrede billedets navn til et helt ord i stedet for alle mulge "¤"#51 ting og sager kan alle se det..

Tak for hjælpen... svare du ikk lige så du kan få nogle points?
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 22:56 #11
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. oktober 2005 - 23:01 #13
Takker for point!