Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:22 Der er 1 løsning

C5 1.6 ODBC - wrong serial number

Hej,
Jeg har installeret C5 1.6 på en blank maskine, lagt den version af C5 vi har kørende på netværket over på maskinen, installeret ODBC driverne fra 1.6 CD'en, tastet den rigtige kode fra kodebrevet og oprettet en DSN, der bruger driveren.

Når jeg så - fra Excel - forsøger at få forbindelse til regnskabet får jeg fejlen "Wrong serial number" fra ODBC driveren :-(

Hvor går det galt og hvad kan jeg gøre for at komme videre.

(det giver ikke point at skrive, at jeg skal taste det rigtige "serial number" ;-)  )
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
28. oktober 2005 - 15:22 #1
Glem det.

Jeg havde først installeret ODBC driveren til 1.7 og skrevet forkert serienummer (brugte "bare" default nummeret). Efterfølgende afinstallerde jeg driveren og installerede 1.6 versionen og skrev det rigtige nummer, men afinstallationen virker åbenbart ikke.

God måde at spilde 4-6 timer :-(