Avatar billede bojohansen Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Signatur i mail med flere konti.

Hej.

Outlook 2003 med alle updates.

Jeg bruger primært 2 mail kontoer.
Den ene er min privat konto, og køre over en extern Exchange Server.
Har oprette en signatur (PSig) til denne og denne er sat til standart konto.

Har så en firma mail, oprette signatur til denne også (FSig).

Når jeg vil skrive en ny mail åbner outlook jo med standart mail konto og PSig i denne.
Klikker så "Konto" og skifter til den anden mail som har FSig tildelt.
Problemet er bare at FSig ikke kommer frem, mailen er helt tom.

Skifter jeg så tilbage til standart konto med PSig, ja så kommer PSig ikke frem igen.

Hvad har jeg glemt at vinkle til????

Dette er på en ny bærbar, men på min stationære har jeg samme opsæt bortset fra at denne endnu ikke er koplet op mod Exchange serveren (Er i test fase med dette) så der er det 2 POP kontoer.
Her fungere det smerte frit, ligemeget hvor mange gange jeg skifter mellem kontoerne
Avatar billede stefan_v Nybegynder
01. november 2005 - 14:57 #1
Har lige prøvet selv :)
I Options -> [Mail Format]
- Signatures.
Har du da sat signatures på begge mail-profiler?

Check evt. lige at Options -> [Mail Format]
- Message format
[x] Use Microsoft Word 2003 to edit email messages
er checked.
Ellers bruges standard outlook, hvor du kan vælge (i din besked) Insert -> Signature...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. november 2005 - 21:52 #2
Hej.

Ja jeg har brukt begge dine foreslag hele tiden.

Det jeg ikke fatter er at det fungere på den stationære med W2K, men ikke på XP Home
Avatar billede stefan_v Nybegynder
14. september 2006 - 14:38 #3
Noget nyt? På tide at lukke spørgsmålet?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
14. september 2006 - 16:35 #4
Ikke det mindste......bruger pt. ikke den bærbare, så det er ikke så relevant mere.

Smid et svar så jeg kan lukke.
Avatar billede stefan_v Nybegynder
15. september 2006 - 09:25 #5
ærgeligt... Hvis du på et senere tidspunkt finder en løsning, må du meget gerne ligge den her som kommentar, så andre brugere kan få glæde af det. Held og lykke :)