Avatar billede thewebmaker Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afstemnings system

hej alle eksperter...

jeg ville gerne have et afstemnings system på min hjemmeside. Jeg vil gerne have koden i php.

Det skal bare være en knap hvor man kan trykke afvis eller godkend og også gerne en hvor man kan give karakter f.eks. 1 - 10.

/TheWebMaker
Avatar billede udvikler Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:18 #1
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:31 #2
okay...takker.

Ja det ved jeg men jeg ved ikk hvordan man lukker dem...
Avatar billede udvikler Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:33 #3
Du har da lige lukket dette :)

Du beder ganske enkelt ham du fik mest hjælp af om at lægge et svar, og efterfølgene vil du se hans/hendes navn nederst til venstre på siden (lige ved siden af det tekstfelt du skriver dine beskeder i) Så markere du hans navn og klikker accepter. Nu vil spørgsmålet være lukket :)
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:21 #4
nå okay... jamen troede at man skulle slette sit spørgsmål :D
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
27. oktober 2005 - 17:23 #5
jamen alle mine spørgsmål har jeg acceptere svaret ved? Men jeg har stadig dårlig karma