Avatar billede romme Nybegynder
24. oktober 2005 - 14:39 Der er 2 kommentarer

PHP udvikler med projektleder gen

Til vores voksende konsulent forretning søger vi en PHP udvikler med projektleder gen, til at indgå i et etableret projekt som webudvikler og projektleder/-koordinator. Du skal foruden webudvikling påtage dig rollen som projektleder/-koordinator med ansvaret for, at projekter/opgaver i teamet løses i henhold til indgået aftaler med kunden.

Du skal kunne din PHP og MySQL, have erfaring med webudvikling og være hjemmevandt i HTML, CSS og Javascript. Kendskab til annoncering / markedsføring på Internet er en fordel med ikke nødvendigt.

Arbejdsopgaver:
- Webudvikling i PHP og MySQL
- Projektstyring og kvalitetssikring
- Planlægning og organisering af ressourcer

Kvalifikationer og kompetencer:
- Erfaring med PHP4 og gerne PHP5
- Erfaring med MySQL 3.23 og opefter
- Erfaring med HTML, CSS og Javascript
- Evner at arbejde struktureret og systematisk
- Dynamisk og hurtig, men med sans for høj kvalitet
- Målrettet og løsningsorienteret
- Kundeorienteret med et højt serviceniveau
- Være villig til at tage endnu mere fat når det kniber
- Højt drive, højt humør og en veludviklet humoristisk sans
- Evnen til at holde fast i en opgave til den er løst

Vi kan tilbyde:
En sjov og travl hverdag i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø med gode kollegaer. Et spændende arbejde med gode muligheder for at udvikle sig. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt

Ansøgning:
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Ronnie Gasseholm på telefon 70261208 eller via email på ronnie@sitevision.dk.

Send din ansøgning og CV på email til ronnie@sitevision.dk eller pr. brev til SiteVision ApS, Smedeland 32, 2600 Glostrup.

SiteVision ApS er et ungt software udviklingshus i rivende udvikling. Vi rådgiver og udvikler web- og mobilløsninger til mange kunder både store og små.
Avatar billede japping Nybegynder
04. november 2005 - 13:20 #1
Jeg har ikke ovenstående kvalifikationer men er nysgerrig mht. lønniveau. Hvad får en sådan kal om måneden ? Snakker vi om 40, 50, 60 eller kr. 70.000,- ?
Avatar billede romme Nybegynder
04. november 2005 - 13:29 #2
... Løn efter kvalifikationer... men regn ikke med hverken 40, 50, 60 eller 70 :o)

Vi leder efter en PHP udvikler med projektleder GEN og altså ikke en fuldtids projektleder.
Det meste af tiden vil man bruge som PHP udvikler, og skal der ud over fungere som den styrende person i forhold til kunderne/opgaverne.