Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
24. oktober 2005 - 00:15 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ISO filer fra PC til XBOX

Jeg har en ISO fil (et xbox spil) liggende på min pc som jeg gerne vil have over på harddisken på xbox og dermed kunne spilles på xboxen. Hvordan gør jeg det ??

Min xbox er chippet og har følgende programmer:

boXplorer
DVD-X2 DongleFree DVD-Player
Enigmah Videomode Switchdisc
UnleashX Xbox Launcher
XB copy
Xbox Media Center

- Jeg ved at det først og fremmest er noget med at tilslutte pc med xbox via netkabel/FTP - og hvad så ........??

Nu ikke noget med at jeg skal bruge andre programmer end dem som allerede ligger på xboxen - for jeg ved at det burde kunne lade sig gøre med dem som allerede er nævnt.

Jeg er meget interesseret i en punkt for punkt opstillings løsning da jeg er temmelig ny i xbox universet.
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
24. oktober 2005 - 00:31 #1
Skal lige indskyde at jeg har programmet xISO xFER 2.0 liggende på min pc - hvis det er nogen hjælp.
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:46 #2
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:25 #3
Lukket
Avatar billede realbaby1998 Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:25 #4
Lukket