Avatar billede bartsimpson Nybegynder
22. oktober 2005 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mappe bruges af et andet program

Når jeg prøver at slette eller flytte mapper, med eller uden filer i, så får jeg ofte en meddelse om at det ikke kan lade sig gøre idet at mappen bruges at et andet program...
Problemmet er bare at jeg ikke kender til nogle programmer der bruger den pågældende mappe, er der et program der kan vise hvilket program der bruger hvad mapper?

Det eneste jeg har kunne gøre er at vente med at slette mapperne næste gang jeg starter min computer...

Eller er det måske noget virus/trojan etc der går ind og gøre dette?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
22. oktober 2005 - 20:14 #1
hvilken mappe er det ?
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
22. oktober 2005 - 20:20 #2
Det er bare tilfældige mapper, nogle har jeg haft længe, andre er lige blevet oprettet...

Hvis det havde været nogle system mappe havde jeg kunne forstå det...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. oktober 2005 - 22:04 #3
Hvis du tror det er virus, har du så ikke scannet den.
Hvis ikke så hent feks. ad-aware, spybot på download.com
Og prøv denne online scanner->http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

(husk at deaktivere systemgendannelsen)
og en god ide er at slette, temp, internet temp, cookies og programmer man ikke bruger, se feks. i skriv msconfig, i Kør.
kan du stadig ikke slette så prøv dr.delete.->http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm

andre vil bede om hjlog..O)
( http://www.spywareinfo.com/~merijn/htlogtutorial.html )
Men lader man andre udfører arbejdet lærer man aldrig..O)
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
15. december 2005 - 09:21 #4
Lukker