Avatar billede dont Nybegynder
21. oktober 2005 - 19:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af Linksys Router

Jeg er ved at sætte en Linksys Router op. Det er ikke til at finde nogle manualer eller noget som helst. Internetforbindelsen kører ok, men hvordan får jeg fx sat en telnet-forbindelse op?
Det er en linksys AG241 router og jeg har indtil videre ikke kunnet finde noget på den (heller ikke på linksys webside).
Avatar billede dont Nybegynder
22. oktober 2005 - 17:03 #2
Ja, det var lige præcis den side jeg hentydede til da jeg sagde at det ikke var del at finde noget som helst. Den der quick-install er virkelig quick......routeren virker fint.....jeg manglede bare en manual til de mere avancerede indstillinger. I mellemtiden har jeg fundet ud af at linksys ikke giver mulighed for remote styring over telnet, så det jeg ville kan slet ikke lade sig gøre. Linksys skaffede dog en rigtig manual til mig. Det var jo dejligt. Den ligger her: http://www1.linksys.com/international/product.asp?coid=6&ipid=670
Hvorfor de ikke lægger den på siden som dragonknight har fundet (og som jeg også selv faldt over, som det første) ved jeg ikke. Det ville jo være meget smart.