Avatar billede ton_73dk Nybegynder
20. oktober 2005 - 14:53 Der er 3 kommentarer

Optage TV via TV-tuner kort

Jeg har et pinnacle TV-tunerkort. Alle mine kanaler er fint indstillet på computeren. Problemet er, at når jeg klikker record
for fx at optage et program på Discovery bliver billed kvaliteten
forringet(der kommer støj på billede).

Kan dette skyldes for få ram til grafik. Jeg har nemlig et dårligt
grafik kort?
Vh. Ton
Avatar billede old-faithful Praktikant
20. oktober 2005 - 15:10 #1
Hvilken slags støj er det? Prikker eller streger?

Umiddelbart kunne det lyde som at være selve dine captureindstillinger der ikke er sat optimalt. Har du kigget disse igennem?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 17:05 #2
står det til pal-b
antenne., jeg har mulighed for at stille den til kabel,s-vhs,antenne.. og den godt helt klart igennem, på antenne.. (selv om det ER kabel..O))
Og måske du finindstille den..?
Og antenne kablet, hvis dete r 25 m., kan det være en antenne forstærker vil hjælpe..?
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. juni 2006 - 11:14 #3
Lukketid?