Avatar billede husmand Nybegynder
19. oktober 2005 - 19:47 Der er 11 kommentarer

Vurdering af en fodboldside

Hej, jeg har i lang tid haft stor fornøjelse af expertens mange erfarne brugere der gang på gang har hjulpet mig ud af diverse kattepiner. Nu er jeg så, for første gang, faldet over denne kategori og sender med bævende fingre min side afsted til slagtning:

www.grastkat.dk
Avatar billede trekkies Juniormester
19. oktober 2005 - 19:54 #1
Dy har mange fejl på siden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.grastkat.dk/
og
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.grastkat.dk/

Du mangler et link tilbage til forsiden

Din menu er på dansk og engelsk, jeg syens at du skal holde dig til et sprog.

Nogle af dine sider er på engelsk mens at andre er på dansk, du skal beslutte dig om du vil have den på det ene eller andet sprog, da det er forvirende for nogle.
Avatar billede husmand Nybegynder
19. oktober 2005 - 19:54 #2
psst, jeg ikke professionel ;-)
Avatar billede husmand Nybegynder
19. oktober 2005 - 19:59 #3
uha, ja det ser da ikke for godt ud, smart side forøvrigt. Utroligt at man kan have så mange fejl på så få sider.

Mht til sproget; ja det er rigtigt - det er udelukkende gjort for at være doven, hvis jeg skulle have alle menuer på dansk skulle jeg lave topgrafikken noget om. Ikke nogen bæredygtig undskyldning, men ikke desto mindre en grund til at det er sådan lige nu. Jeg må få gjort noget ved det.

Har vist ikke deciderede sider på engelsk men du har ret i at der også er lidt på engelsk udenfor menuen hist og pist.
Avatar billede trekkies Juniormester
19. oktober 2005 - 20:02 #4
Siden er da ok, ud over de fejl du har, så har jeg set sider hvor at farver og opsætning var MEGET være end din.

Din topgrafik er fin nok.
Avatar billede husmand Nybegynder
19. oktober 2005 - 20:06 #5
Linket til forsiden er hermed lavet
Avatar billede husmand Nybegynder
19. oktober 2005 - 20:14 #6
ha ha - farven er ikke blandt de pæneste i verden, men det er krav at det skal være sådan. Jeg må pløje det dokument med fejl igennem snarest muligt. Hvad mener du men opsætning? er ikke pigesur ;-) bare interesseret i hvad jeg kan forbedre.
Avatar billede trekkies Juniormester
24. oktober 2005 - 19:41 #7
Jeg kører med 1280x1024, men jeg skal stadig scolle lidt på siden, det er noget jeg ikke er meget for, men det er smag og behag.
Avatar billede trekkies Juniormester
24. oktober 2005 - 19:51 #8
Her er nogle løsninger på dine problemer med din HTML kode:
Når at du har javascript på siden skal du også bruge type="text/javascript" i starten, så f.eks. din javascript kode vil se sådan ud:
<script language="javascript" type="text/javascript">

</script>

Du MÅ KUN HAVE EN html start på hver side.

Alle steder hvor at du har kode med & skal & skiftes ud med &amp;
Avatar billede trekkies Juniormester
19. november 2005 - 23:51 #9
Har du brug for hjælpe til at rette nogle af de fejl som er på sitet?
Avatar billede husmand Nybegynder
27. september 2006 - 11:36 #10
Har været væk længe og havde helt glemt denne tråd. trekkies, hvis du laver et svar er points'ne dine.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. december 2008 - 17:58 #11
Undskyld ventetiden :)

Jeg er flyttet i 2006/2007, så jeg har ikke haft tid til at se mine mails igennem, men nu har jeg endelig taget mig tid.
Du tager bare pointene selv.