Avatar billede petervinding Nybegynder
19. oktober 2005 - 14:46 Der er 3 kommentarer

Kan ikke ændre signatur i Outlook 2003

Hej hvordan ændrer jeg signatur i min outlook? Når jeg står inde på Post og går ind og vil lave en ny signatur under postformat så felterne der angiver hvilket format jeg vil lave signaturen i helt grå dvs. jeg kan ikke ændre i det??? Jeg har prøvet at søge på fejlen men har ikke kunne finde noget. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede stefan_v Nybegynder
01. november 2005 - 15:38 #1
Jeg er ikke helt med på hvor du er...
(Undskyld hvis der er nogle navne der ikke helt passer. Jeg bruger en engelsk udgave af Outlook)
hvis du i Instillinger klikker på 'Post format', og så kigger nederst under signature. Skal du så vælge format der? Eller er det når dy klikker "Signature..."?
Avatar billede petervinding Nybegynder
02. november 2005 - 12:36 #2
Jeg står i min indbakke og går ind under funktioner, indstillinger og postformat. Her vil jeg så ændre i hvilket format jeg vil lave min signatur i men feltet "meddelelse i dette meddelelses format" er helt gråt. Det samme med de to felter nedenunder.
Avatar billede stefan_v Nybegynder
14. september 2006 - 14:41 #3
Noget nyt? Lukkes?