Avatar billede stevenizzle Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:45 Der er 2 kommentarer

Fjerne boks

Er der nogle der ved hvordan jeg kan lave en 'ignorer'-funktion, hvor man IKKE skal angive et id, men at den selv kan ignorere det layer man er inde i.

Desuden vil jeg jo også gerne gemme hvem jeg har ignoreret i min database, som man jo ikke kan uden at loade siden. Hvad ville så være smartest? At have et iframe som er usynligt, hvor man så skriver funktionerne til, så den sørger for en masse funktioner?
Avatar billede JOHN_DOE Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:12 #1
ja det lyder godt..
Avatar billede olebole Juniormester
18. oktober 2005 - 22:15 #2
<ole>

Du kan jo kikke på denne løsning, hvor jeg loader et billede i baggrunden - og derved sender data til serveren:
    http://www.eksperten.dk/spm/654409#rid5839602

- som i virkeligheden er 'genbrug' fra denne tråd:
    http://www.eksperten.dk/spm/653892

Hvis du kikker i den sidste tråd, så læg venligst mærke til min sidste kommentar i tråden  ;o)

/mvh
</bole>