Avatar billede tblaster Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP billed komponent

Hejsa

Jeg står og skal til at arbejde med de billeder jeg har liggende på min hjemmeside. Jeg vil derfor høre hvilke billed komponenter som I vil anbefale. Jeg har ikke så mange krav, andet end at den skal kunne håndter de gængse typer billed formater, den skal kunne lave resizes, roteringer og lign samt generer thumbnails on the fly af billeder. Og den skal skal være til ASP.

Jeg vil meget gerne have links og priser med.

På forhånd tak
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 15:05 #1
jeg vil tro at ImageMagick vil virke fint for dig
Avatar billede bredum Nybegynder
20. oktober 2005 - 15:07 #2
Avatar billede tblaster Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:17 #3
Kan ASPJepeg lave thumbnails on the fly, således at billedet ikke skal gemmes på serveren inden det vises til brugeren?
Avatar billede tblaster Nybegynder
11. november 2005 - 09:31 #4
Hej igen ... ved I om nogen af de nævnte kan tage screenshots af videoklips også? Hvis ikke, hvilken komponent skal jeg så have fat I? Det jeg søger er at kunne sige at jeg vil have et screenshot 15 sek inde i et videoklip.