Avatar billede wordwrap Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

window.open, skjul www.minside.dk

Hejsa..

Har et lille problem..

Åbner pt et nyt windue med :
onclick="window.open('http://www.minside.dk/enside.php','Tilbehør','width=500,height=200,menubar=no,status=no,titlebar=no,toolbar=no,location=no,scrollbars=no');

Det virker jo også godt nok alt sammen, bortset fra at man på den side der åbnes i titlen kan se www.minside.dk og den skal gerne fjernes.. nogen der ved hvordan man kan gøre det ?

Vælger man at vise adresse feltet, er www.minside.dk ikke længere med i titlen... men det er heller ikke en løsning, da man ikke skal kunne se hvor siden stammer fra.

Håber det giver lidt mening... ellers må i sige til

på forhånd tak..
Avatar billede barklund Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:24 #1
Det kommer frem fordi det _skal_ komme frem. Så kan du ikke have en popup, der ligner Danske Bank's netbank, forbrugeren kan jo se, at han i virkeligheden er på minside.dk - og ikke danskebank.dk.

Og egentlig kan du da være ganske ligeglad med, om det er der - alt hvad der sker på klient-siden bestemmer brugeren helt selv. For eksempel har jeg bestemt, at i min firefox kommer der slet ikke popups - alt kommer i nye tabs. Og det skal websites slet ikke blande sig i - jeg bestemmer over min browser :)

--
Morten Barklund
Avatar billede wordwrap Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:46 #2
hmm... nu kan jeg ikke være helt ligeglad med om folk kan se hvilken side der er blevet åbnet... men, kan det ikke lade sig gøre på den måde, finder jeg da bare en anden...

du skal have tak for svaret alligevel... hvis du vil have de 30 point for det, så ligger du bare et svar...
Avatar billede barklund Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:48 #3
Netop at du har brug for at skjule det indikerer over for mig, at det ikke bør være skjult og du er ude på at "fuppe" nogen :P

Og netop dette er årsagen til, at man ikke kan skjule det :)

--
Morten Barklund
Avatar billede barklund Nybegynder
14. oktober 2005 - 11:06 #4
Tark for points anyways ;)
Avatar billede wordwrap Nybegynder
14. oktober 2005 - 11:09 #5
Der er ikke tale om at nogen skal fuppes på nogen måde..

Og kan sagtens følge ideen med at ikke skal kunne skjules af netop den årsag..

Lige i den her sammenhæng var det dog ikke hensigtsmæssigt at vise hvorfra siden blev åbnet...Men det er der blevet fundet en anden løsning på :-D
Avatar billede barklund Nybegynder
14. oktober 2005 - 11:11 #6
Jeg regnede heller ikke med, at det var det store fupnummer - og det kan muligvis løses med et frameset eller tilsvarende :)