Avatar billede bbe1379 Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra flash exe-fil til txt-fil på samme maskine

Er det muligt at gemme variabler fra en flash-player lokalt på samme maskine som afvikler den?

Jeg har brug for at opdatere en txt-fil med data der indtastes i flash exe-filen. Der er ikke en webserver tilgængelig på maskinen, og jeg aner ikke om actionscript kan. Hvem har en løsning?

Kunne man evt. kalde en vb-fil?
Avatar billede kimg Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:21 #1
Der er et program der SWF studio, der er velegnet til sådan noget.
http://www.northcode.com

Kim
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
09. september 2006 - 19:18 #2
ikke noget der kunne bruges - lukker
Avatar billede kimg Nybegynder
09. september 2006 - 23:06 #3
Det lyder ikke som du har kigget på det, for det kan bruges nøjagtigt til det du efterlyser.

Kim