Avatar billede smudo Nybegynder
13. oktober 2005 - 07:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af "Client services for Netware"

Jeg sidder med en computer som kører WinXPsp2. Der skal oprettes 3 bruger konti, i stedet for den ene nuværende, som skal kunne logge på Windows via "Velkomstsiden" (hvor man kan klikke på et ikon for a logge på). Jeg kan ikke få lov til at aktivere "Velkomstsiden" og "Hurtigt brugerskift" da jeg bliver bedt om at afinstallere "Client Services for Netware" først. Jeg har ikke sat computeren op - hvordan får jeg afinstalleret?
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
03. november 2005 - 11:45 #1
Gå ind under Egenskaber for LAN-forbindelse. Vælg Novell Client for windows (eller noget i den stil) og tryk på fjern. Det skulle gøre det så vidt jeg husker.
Vil dog lige sige at hvis denne maskine kører på et netværk skal du lige tjekke om det er ok med dem der står for det.
Avatar billede smudo Nybegynder
03. november 2005 - 13:08 #2
det proever jeg lige ved lejlighed, mange tak.
Avatar billede smudo Nybegynder
17. december 2005 - 11:17 #3
lukning af spm.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
20. december 2005 - 16:15 #4
Hvordan løste du så problemet?