Avatar billede moffedrengen Nybegynder
09. oktober 2005 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Trådløs router laver ballade

jeg har købt mig en topcom skyr@cer pro WBR 654 og skal have min bærbare og stationære til at køre sammen.
Jeg skal kunne udveksle data de to imellem og gå på internettet med dem begge.
- det skal lige siges at det har virket med en anden router ( cisco wireless-g ) men da den gik kold og jeg skulle have mig en ny var der ikke rigtigt noget der virkede. Nogen gange når jeg genstarter den bærbare, efter at have fjernet de drivere til det tråløse, så virker det hele som det skal. Andre gange er der slet ikke noget at gøre. Og man kan ikke finde ret meget hjælp i bruger manualen... nogle gode forslag?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. oktober 2005 - 18:45 #1
hvorfor tror du at det er routeren der driller, når det er den bærbare du har problemer med?

Hvad køre du med af sikkerhed? Virker det uden?
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
11. oktober 2005 - 22:24 #2
definér sikkerhed?!
grunden til jeg siger at det er routeren er at den gamle virkede med samme opsætning som den nye.
hvis jeg går ind på routeren og kigger, kan jeg se at den bærbare og den stationære er på, men der er ikke nogen kontakt til router ifølge den bærbare....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. oktober 2005 - 08:06 #3
WEP/WPA, mac filter, den slags sikkerhed?