Avatar billede sblar Nybegynder
07. oktober 2005 - 16:49 Der er 5 kommentarer

Acer aspire T130 bundkort

Er der mon nogen der har en tegning over dette bundkort. En af mine venners knægt har købt et nyt kabinet og flået alt ud af det gamle, uden at mærke det op! Der er edermaneme mange ledninger at holde styr på :o(
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
14. oktober 2005 - 20:31 #1
http://csd.acer.com.tw/acer/URMUL1.NSF/1af87a750eeeb70f0825628f006e0bfc/fd30f7698a4e2ac048256e0f000db930/$FILE/Aspire_T130_Eng.pdf ved ikke om du han bruge dette til noget. der plejer ellers at stå hvor stikkene skal side på bundkortet, men ved ikke om det også gælder acer.
Avatar billede sblar Nybegynder
20. oktober 2005 - 14:00 #2
Det gjorde det ikke. Bundkortet er ikke engang vist. Men - det bliver sikkert ikke bedre så opret et svar så du kan få points.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
20. oktober 2005 - 19:40 #3
kan du sende et godt billede af det bundkort, det er lidt kedeligt hvis i ikke kan få det til at virke?
p4.rasmussen-@-gmail.com ingen bindestreger.
Avatar billede sblar Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:05 #4
Et godt billede vil nok kræve at han piller bundkortet helt ud og jeg er ikke sikker på at det vil hjælpe ret meget alligevel. Det der mangler er sådan noget som HD LED og noget firewire udtag på fronten. Alt sammen noget som skal samles tråd for tråd på flere multistik. Anyway, jeg lukker sp. når du har svaret. Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:10 #5
velbekomme, selv om det ikke var til meget. behold blot point.