Avatar billede webwarp Nybegynder
07. oktober 2005 - 14:51 Der er 1 kommentar

Blå skærm og kan ikke starte computer

hej,
jeg har lige set på en bekendt computer - som vi ikke kunne få til at køre ..

Den kører w2k med sp4 - Problemet er opstået efter at han fik lukket sin norton antivirus konto efter at have lånt cd'en ud .. Han fik den så åbnet igen, men i mellemtiden havde han haft APG installeret, som dog ser ud til at være fjernet helt, men også haft gang i en ny installation af Norton, som han afbrød (har en mistanke om problemet stammer herfra.. ?)

Men den kommer anyhow med en blå skærm kort efter opstart, med noget om mrxsmb.sys ..

Inden kommer der en lille fejl-meddelelse om noget med registred class r = et eller andet (kan ikk nå at læse det), talgrænserne er ikke gyldige, maximum entry results exceeded ..

Jeg kan ikk afinstallere norton i fejlsikret, og der er en masse andet jeg ikke kan, som fx at se hva pokker der står i logbog, eller kopiere filer frem og tilbage (kan godt fra dos) ..

Vækker det nogen grusomme minder hos nogen ?? Sidder i hvert fald fast her.. :(
Avatar billede kyndboel Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:21 #1
lyder som en frygtelig gang rod, jeg ville redde mine data! formatere disken og nyinstallere windows, fremover kun bruge AVG free edition, spare mine håndører ved symantec.