Avatar billede vindum Nybegynder
30. september 2005 - 19:16 Der er 2 kommentarer

TV-out problemer

Hej

jeg sidder med et 7800gtx og skal have signal over til mit fjernsyn. Jeg har brugt en konverter, der fulgte med kortet, fra kort til et s-vhs kabel. Kablet går til en s-vhs til scartstik konverter.
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. september 2005 - 19:26 #1
Det ville nok hjælpe hvis du kunne beskrive problemet mere præcist?
- Kan du se noget på Tv'et, og hvad?
- Hvor mange scart indgange har TV'et?
osv.
Avatar billede vindum Nybegynder
30. september 2005 - 19:57 #2
min fejl
Ja, der er billed på skærmen, sort/hvid, og det er kun et udsnit af skrivebordet. Fjernsynet har en scart-indgang