Avatar billede jajada Nybegynder
29. september 2005 - 20:02 Der er 10 kommentarer

Ingen adgang :S

Jeg sidder på et lan netværk og vil gerne hente nogle filer fra en anden computer men jeg har ikke adgang... jeg har prøvet alt på den anden computer der er ingen firewall eller anden beskytelse windows firewall er taget fra men jeg kan stadig ikke. Jeg har prøvet på andre computere og der virker det fint selvom det er de samme indstillinger.
Nogen ideer?
På forhånd tak :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. september 2005 - 20:14 #1
samme bruger navn  og kode på de forskellige computere ? men ellers kan du tilføje den ip adresse som den den maksine du vil ind på har i intranet zonen.
Avatar billede jajada Nybegynder
30. september 2005 - 11:37 #2
hmm... nej ikke samme bruger navn og kode der er slet ikke nogen kode på det er jo det der er det underlige...
Avatar billede kenp Novice
30. september 2005 - 12:24 #3
nej ikke hvis brugernavn ikke er det samme ;)
Avatar billede jajada Nybegynder
30. september 2005 - 15:57 #4
ok hvilket brugernavn? windows brugernavn?
Avatar billede kenp Novice
30. september 2005 - 16:00 #5
jeps opret det på den anden computer med samme password dvs intet
Avatar billede toksvig Praktikant
30. september 2005 - 16:02 #6
Du skal ikke bruge nogen kode når du sidder på et LAN netværk. Jeg syntes bestemt at du skal slå windows firewall til igen.

Har du husket at "dele" de mapper du gerne vil hente filer fra?
Avatar billede jajada Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:05 #7
Ja self har jeg husket at dele mapperne og der er ikke noget password på den anden computer... Og windows firewall betyder ikke så meget har en god firewall i min routher. Og ja den anden computer har samme IP settings og IPX...
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:17 #8
brug for mere hjælp ?
Avatar billede toksvig Praktikant
16. januar 2006 - 11:29 #9
Hvad så her?? Det er for ringe når folk beder andre om hjælp, og så bare er ligeglade.. Det mindste der kan gøres er at skrive om der er fundet en løsning eller ej. Det er trods alt tilladt at tage point tilbage hvis ikke der er kommet en brugbar løsning på bordet. Det andet er respektløst!!
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:04 #10
brug for mere hjælp ?