Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Menneske iconer

Hej alle i teknisk grafisk begavede eksperter :o)

Jeg er efterhånden ved at være klar med en chat, men nu kunne jeg godt tænke mig at brugeren kunne vælge et ansigt til deres profil, et par bukser og en trøje......

Det skal være noget lign. det system på trendy.dk .....

Derfor skal jeg bruge:
12-15 ansigter
12-15 trøjer/jakker
12-15 bukser

Det skal self. være sådan at man kan sætte dem sammen så det passer....

Der er 500 point til den der kan hjælpe mig.....

Kom lige med eksempel før i går for vildt igang... Så er vi enige om at det er grafik som jeg kan lide....

-Anders

PS: Gider ikke have kommentare fra folk som ikke ønsker at hjælpe.......

Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2001 - 15:18 #1
Jeg ønsker ikke at hjælpe...

(sorry... KUNNE ikke lade være) ;-)

NanoQ
Avatar billede Trine Nybegynder
17. april 2001 - 15:18 #2
Hov, det er lige mig :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:20 #3
misskat..... Det var dejligt at høre... Har set noget af dit arbejde, og jeg må sige... Imponerende.... Så lad os se om du oxo kan gøre noget for mig..*ss*

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:21 #4
misskat..... Det var dejligt at høre... Har set noget af dit arbejde, og jeg må sige... Imponerende.... Så lad os se om du oxo kan gøre noget for mig..*ss*

-Anders
Avatar billede sh-dk Nybegynder
17. april 2001 - 15:21 #5
Anskaf dig Corel Draw.

På den skive som hedder clipart findes det i rå mængder.

Det er roaltyfree, så jeg kan evt. hjælpe med en kopi

Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:21 #6
ekko
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:23 #7
sh-dk.... Så lav du nogle og vis mig...... ;o)
Avatar billede taras Nybegynder
17. april 2001 - 15:26 #8
folk har virkelig humor idag !
...det må være påsken !
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:27 #9
taras.. Hva menes med det..??
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:34 #10
BTW.. Størrelsen på hver del skal være 12x12 pxl .....

Avatar billede taras Nybegynder
17. april 2001 - 15:36 #11
jeg syntes at opleve nogle humoristiske vendinger idag, lidt sarkastiske men humoristiske, og så tænkte jeg om det var påske ferien der har givet godt folket et fornyet overskud ! ;-D
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 15:37 #12
coming to think of it..... I bestemmer selv størrelsen.. bare ikke for store.....
Avatar billede Trine Nybegynder
17. april 2001 - 20:38 #13
Her er hvad jeg er nået frem til:
http://trik.homepage.dk/menneskeikoner/

Take a look a-torsten.
De kan nemt laves sådan, at man selv bestemmer, hvilken trøje/skjorte der skal bæres. Brillerne kunne evt. være på de nyoprettede profiler. Så alle andre kan se, det er en ny bruger :-)

Trine / Misskat
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. april 2001 - 21:44 #14
Hejsa Miss....

Kan du ikke lave en admin bruger, og en helt sort bruger til helt nye profiler...???

Du må oxo gerne lave en rigtig drengerøv.... Med solbriller..*gg*...

Ellers ser det kanont ud....

Kan man evt få et par stykker mere, så ville det være fedt...

Du ligger til point....

-Anders

PS: Jeg får eneret til dem ikk..???

Avatar billede Trine Nybegynder
18. april 2001 - 07:55 #15
Jo, jeg laver også en admin-ikon, og en nybruger-ikon. Og evt. 2 nye male/female-ikoner. Og jo, du får eneret til dem.

Jeg ved ikke om det bliver i aften eller i morgen, jeg får det lavet. For min PC skal til rep. i dag.

Trine / Misskat