Avatar billede neville12 Nybegynder
28. september 2005 - 15:32 Der er 3 kommentarer

ER det muligt at konvertere en pdf fil til et indesign dokument?

Det må gerne være en dummy version, så jeg kan blive guidet igennem tak..

Det ville være fantastisk med lidt hjælp her!

På forhånd tak
Avatar billede sbot Praktikant
28. september 2005 - 23:58 #1
hej det kan man delvist altså pdf filen arbejder på mange måder som illustrator og på den måde kan du arbejde med en pdf som du ville arbejde med en eps eller ai fil. (Ved ikke lige hvo meget du ved om disse programmer).
Nå men Indesign er jo et opsætnings og layout program så det kommer jo meget an på hvad det er fra denne pdf du skal bruge i dit indesign dokument det er næsten nemmere at du mailer mig det og så kan jeg se om jeg kan smide det over i indesign for dig. simon@bottiger.dk
Avatar billede sbot Praktikant
29. september 2005 - 00:02 #2
kan godt se det er lidt sort det jeg skriver men dit spørgsmål er også lidt mærkeligt.
altså PDF kan jo indeholde alt muligt enda filmklip så hvad er det vi snakker om. er det noget tekst der skal ud nogle billeder eller...
hvis dit indesign dokument bare skal være identisk med din pdf kan du jo bare placere pdf filen i indesign, og rette i den i illustrator. Ellers forklar lige nærmere.
Avatar billede sbot Praktikant
05. oktober 2005 - 22:36 #3
Hej Hvad med mine point?