Avatar billede jessan Nybegynder
28. september 2005 - 00:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Farve problem på Geforce FX 5200

Hej Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med at fortælle hvorfor jeg har fået problemer med mine farver efter jeg har opdateret min driver til FX 5200.

Farverne er ok på billeder og almindelig grafik men på film går det galt, der er filmen meget lys og forvrænget, rød bliver til srærk pink osv.

Håber på en forklaring.

MVH Mureren
Avatar billede itwarez Nybegynder
28. september 2005 - 01:41 #1
Hey har haft samme problem så prøvede jeg nogle codecs som Tag2000Audio + Divx5.11

Hey hvilken codecs bruger du ????

Hvis du ikke kan finde dem kan jeg sende dem til dig

www.DJ.DKz.DK

(DJDEEP)
Avatar billede jessan Nybegynder
28. september 2005 - 23:33 #3
Til itwarez: jeg ved ikke hvilke codecs jeg bruger :-( med jeg har prøvet de to link som jeg fik fra haverslev intet resultat, men hvis du har et link der virker vil det være skønt.
Avatar billede itwarez Nybegynder
29. september 2005 - 01:50 #4
Hey prøv lige her... !!!OBS!!! Har du DirectX 9.0 C ???

DirectX 9.0 C
http://www.soft32.com/download-DirectX_Redistributable-1543-5.html

TagAudio2000
http://www.netmeier.de/archives/tag2000audio.exe

DivX5.11
http://www.idg.pl/ftp/download/pc_2265/DivX511Bundle.exe

Hvis dette ikke virker så finder vi på noget andet....
Avatar billede trold1 Nybegynder
29. september 2005 - 10:41 #5
Havde samme problem. Løsningen var at gå tilbage til en ældre driver. Så find en ældre driver end den du har nu. Jeg har samme grafikkort som dig og kører med driver 6177 og den virker.
Avatar billede itwarez Nybegynder
29. september 2005 - 13:59 #6
Kan du bruge denne Driver ?

Nvidia 61.77 Driver
ftp://download.nvidia.com/Windows/61.77/61.77_win2kxp_international.exe
Avatar billede jessan Nybegynder
30. september 2005 - 00:36 #7
Tak for hjælpen jeg har brugt den gamle driver 6177, og det virker
Avatar billede trold1 Nybegynder
30. september 2005 - 07:57 #8
godt det virker.