Avatar billede lyskjaer Nybegynder
26. september 2005 - 11:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En liste over handelsskoler på fyn

Jeg mangler en liste over handelsskoler, gymnasier, tekniske skoler, og så videre

Hvis i kunne hjælpe mig med det ville jeg være meget glad, mangler nogle adresser og telefon numre.

På forhånd tak
Jakob lyskjaer
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
26. september 2005 - 15:55 #2
hehe det er nok de hurtigste point jeg nogensinde har brugt herinde hehe, men siger mange tak for dit svar

Lyskjaer
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 16:06 #3
Velbekomme :o)
Det er også tæt på at være de lettest tjente point for mig ;o)
Avatar billede lyskjaer Nybegynder
26. september 2005 - 16:08 #4
hehe jamen lyder godt, så skal jeg nok spørge dig igen en anden gang, det er nok ikke sidste gang jeg får brug for hjælp med mit projekt ;)
Avatar billede mr_young Nybegynder
16. december 2005 - 22:08 #5
Må man høre lidt omkring dit projekt...? Skal du lave markedsførring på skolerne?

Tror jeg har gættet din målgruppe :-)

For så tror jeg at vi har sammen målgruppe - og derfor kunne vi måske hjælpe hinanden. Du Har fyn og jeg har KBH ??

Hvis jeg er inden på det rigtige spor så smid mig en mail  - mail@youngware.dk