Avatar billede euroteam Nybegynder
23. september 2005 - 10:33 Der er 3 kommentarer

En gem knap i Flash

Hej Drenge

Jeg er igang med at lave et slideshow, er det muligt at lave en gem knap som gemmer det akutuelle billede ? og en print knap ? kan det laves i flash ?

//Euro Team
Avatar billede alexander_j Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:00 #1
Hej Piger

Gem knappen er ikke umiddelbart muligt, men du kan vel bare lave et link til billedet i stedet for (eventuelt gemme billedet i en zip-fil). Alternativt tror jeg du skal have fat i noget javascript (som forøvrigt sagtens kan afvikles fra flash af!

Printknappen er helt klart muligt, der findes en fornuftig printfunktion i flash.
Printkommandoen har dog ændret sig en del i løbet af de sidste par versioner af flash, så enten må du trykke F1 for at søge i hjælpe filerne til flash, eller også må du fortælle os hvilken version du bruger!

Vh/Alexander
Avatar billede euroteam Nybegynder
17. oktober 2005 - 20:45 #2
Hejsa

Jeg har lavet print knappen, men gem knappen, er det noget du kender scriptet til ?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
17. oktober 2005 - 20:58 #3
Nej desværre! - et forslag kunne være at du zippede billedet - ellers må du spørge i javascript-kategorien!