Avatar billede hojhus Nybegynder
23. september 2005 - 01:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logger på side - men er allerede logget på

Spiller på tv2.dk .., var på til aften, forbindelse afbrudt, logger af, sletter cookies, midlertide filer osv. - genstarter .. logger på igen, men får at vide at jeg ikke kan spille fordi jeg allerede er logget ind !

Prøvet samme fremgangsmåde nu flere gange .., samme resultat .., hvad gør jeg ?

På forhånd tak .., :o)
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2005 - 08:02 #1
Du kan sikkert logge på nu, da der nok er en form for timeout så du nu vil stå som logget af. Bortset fra at vente tror jeg ikke du kan gøre noget.
Avatar billede hojhus Nybegynder
30. september 2005 - 16:05 #2
hmm ..