Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:14 Der er 16 kommentarer

Dmi Pool Data

Hjæææælp.
Min computer vil ikke starte ordentligt. Den booter indtil \"Verifying DMI Pool Data.....\" kommer, så går den kold!
Hvad gør jeg? Kan man disable DMI Pool Data? Kan man FLÅ en chip af bundkortet? Den vil bare ikke længere. Har prøvet med anden CPU.

Håber der er en derude der kan hjælpe.
Avatar billede makse Nybegynder
16. april 2001 - 20:15 #1
Er det noget den lige er begyndt på.
Se efter at alle kabler sidder som de skal.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. april 2001 - 20:17 #2
Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:19 #3
Den begyndte efter at jeg satte en anden CPU i. Min ven THomZen postede et andet ? for mig tidligere.  Men jeg har prøvet at boote uden noget andet end RAM, CPU og Grafikkort....samme sted....Verifying DMI BÆ Data......
Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:20 #4
Jeg har lige selv oprettet mig ja....Syntes ikke jeg ville bruge min ven THomZens point på min computer.

Hvorfor \"Tsk Tsk\"???
Avatar billede makse Nybegynder
16. april 2001 - 20:22 #5
Prøv mit forslag i hans spørgsmål.
Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:25 #6
Har jeg prøvet. Det hjælper ikke. Den kommer til samme sted. Altid......Kan man ikke fjerne det? og hvad hjælper det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. april 2001 - 20:26 #7
Hvis du havde lyst til at være en del af www.eksperten.dk havde nok været en idé at vælge et brugernavn du også selv havde lyst til at se på i fremtiden. Det er altså meget kortsynet og kunne ligeså godt have været. \"Jeg_har_et_problem_med_mit_grafikkort\". Stilen ligner noget der siger - Jeg får alligevel aldrig andre problemer så hvorfor ikke bare dmipool....

Anyway efter Makse var så venlig at vise mig vejen må jeg sige at det her er 100% fusk.

http://www.eksperten.dk/spm/64974
Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:29 #8
Fusk...Ja Ja....Lad os bare kalde det det....det er jeg lidt ligeglad med....Jeg skulle bare have lidt hjælp nu. HVis jeg får problemer en anden gang kan jeg jo altid bruge det her nick.

Og jeg syntes virkelig at det var synd at bruge hans point...jeg kunne jo selv lave en bruger....og ja...Jeg er ikke kreativ...Casper er sikker optaget som nick!
Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:32 #9
Nogen der kender et sted man kan læse reglerne? Jeg syntes ikke at have læst man skal bruge sin profil mere end en gang? Er det et krav?
OG hvorfor ikke kalde dig DMIPOOL????

Hvad med brugeren \"Jumper\"....måske havde han problemer med sine Jumpere første gang....var du også ved at genere ham engang?
Avatar billede makse Nybegynder
16. april 2001 - 20:36 #10
Lav en startdiskette i windows. (Hvis det er det OS du kører)
Genstart på disketten.
Skriv Fdisk /mbr (opretter ny master boot record)
Sys c:
Avatar billede dmipool Nybegynder
16. april 2001 - 20:43 #11
Jeg ville meget gerne gøre det men jeg kan ikke engang boote på en disk!.........

Lige så snart den kommer med DMI Bæ....fryser den :o(

Så det er ikk så nemt en da.....
Avatar billede desperado Nybegynder
17. april 2001 - 11:46 #12
Du har skiftet cpu i systemet ?! og så skiftet tilbage ? ; ))

Tjæk lige om du har husket at indstille bundkortet til den gamle cpu igen !!

Dt tyder på at den hænger sig pga forkert indstilling..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 09:45 #13
dmipool slettes
Avatar billede dmipool2 Nybegynder
18. april 2001 - 16:00 #14
Der står sq ingen steder i reglerne at man ikke må opkalde sig efter sit problem!!!

Og hvorfor skulle dmipool slettes?

Lugter du ikk lidt af tis admin?

Tror jeg du gør.....
Avatar billede westlife Nybegynder
18. april 2001 - 23:17 #15
Prøv at gå ud i BIOS\'en og find så der hvor du kan ændre på Rammenes speed. HVis de står på Turbo eller noget lignende så sæt dem ned på normal.  PRØV DET !

Avatar billede dmipool2 Nybegynder
19. april 2001 - 07:03 #16
Tak. Det skal jeg prøve. Men jeg kan desværre ikke give dig point hvis det virker.
Der er jo en eller anden klovn der var magtsyg....andreas_knold......

Men Tak..prøver det :o)

DM/2