Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
21. september 2005 - 11:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Salgsrelateret side

Hej!

Er der nogen der kender en salgsrelateret side til SS?

Tak!
Avatar billede bigm Nybegynder
21. september 2005 - 11:40 #1
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
21. september 2005 - 11:41 #2
Mange tak!
Avatar billede b_hansen Novice
21. september 2005 - 11:52 #3
Det her lugter langt væk af, at der overføres point fra samme persons gamle bruger til en ny bruger.
Pudsigt sammenfald med henvisninger i http://www.eksperten.dk/spm/591700, hvor der henvises til "Hvad har jeg af muligheder hvis jeg skal lade en side med samme "stil" som http://bigm.dk/new3"

Så betragt dig som anmeldt!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. september 2005 - 11:55 #4
os rimelig hurtigt svar hvis man skal nå at læse spørgsmål, finde svar, skrive osv :D
Avatar billede b_hansen Novice
21. september 2005 - 11:58 #5
oorrrk nej da.... 29 sekunder er da rigeligt til at søge på google, skrive et svar og sende det *G*
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
21. september 2005 - 12:42 #6
Han får point tildelt herindefra da, han hjælper mig via en newsportal. Jeg er alligevel ved at lukke denne konto, så nogen kan jo alligevel godt få mine points. Så reelt set er det OK! Jeg får jo svar på mine spørgsmål! :-)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. september 2005 - 13:05 #7
samtale skal være tilgængelig her - og hvorfor lukke en konto? koster den dig penge? man kan jo altid bare have den stående - tvivler på dine argumenter
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
21. september 2005 - 13:38 #8
naah... lukker er også så meget sagt. Synes bare han skal have mine points. Så jeg ser ikke noget problem i at gøre det sådan. Men selvfølgelig, hvis det strider i mod forummets regler, bliver jeg jo nød til at rette mig efter disse, uanset hvad mine intentioner er. Så hvis dette er i mod reglerne, så sig til.

Alle har jo mulighed for at svare på mine spørgsmål! :-)