Avatar billede mikkelh Nybegynder
16. april 2001 - 16:35 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Under inst. følgende fejl Kabinetfil . CAB-fil

En CAB fil er ødelagt! under opstart! og Windows98 installationsprogram prøver at rette fejlen! men det lykkes ikke!! What to do? go\'påske!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
16. april 2001 - 16:40 #1
start>>kør>>sfc prøv at vælge at reparere en system fil
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
16. april 2001 - 16:41 #2
hvis det er under installationen, er jeg bange for at du har en ridse i din cd
Avatar billede teknik Juniormester
16. april 2001 - 17:40 #3
Det er din installations CD som er snavset/ridset - rens den og prøv igen.
Hjælper det ikke, så er installations datene beskadiget, og du må ud og lede efter en ny CD.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede halifax Nybegynder
16. april 2001 - 22:25 #4
Hvis en CD er snavset/ridset og installation derfor driller, kan det nogle gange lykkes at kopiere cd indholdet over i et bibliotek på disken og køre installation derfra.
Hvis også kopiering til disk mislykkes, må du ud og lede efter en anden, som teknik siger.
Avatar billede mikkelh Nybegynder
17. april 2001 - 17:24 #5
Det virker detsværre ikke. Jeg har prøvet tre forskellige cd\'er. HD er også skiftet!!
Avatar billede teknik Juniormester
17. april 2001 - 18:59 #6
Er det ikke CD\'en, så må det jo være CD-rom drevet...prøv med et andet CD-drev.

Nogle \"kvæstede\" drev kan fx. ikke læse på hele CD pga. mekanisk defekt.
Avatar billede msmows Nybegynder
17. april 2001 - 19:01 #7
Teknik har ret, især nogle ældre (24x, 36x) Creative er stygge.