Avatar billede izi Nybegynder
19. september 2005 - 21:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alternativ til MSN,men hvor man kan bruge sin eksisterende user?

Hejsa.. jeg er godt træt af MSN!
Så tænkte på om der fandtes andre programmer (bedre), som man kan bruge med sin eksisterende msn user og de kontakter man har?

PS: Til MacOS X !!

tak på forhånd
Avatar billede levich Nybegynder
19. september 2005 - 22:34 #1
Avatar billede clint_hello Nybegynder
25. september 2005 - 15:31 #2
www.adiumx.com dette bruger jeg selv og er meget tilfreds.

Udover at du kan køre din eksisterende MSN konto igennem Adium, kan du (i samme kontaktliste) have ICQ, Yahoo, GoogleTalk, .Mac osv kontoer logget på.

Det eneste minus jeg kan komme på er at der pt ikke er dansk stavekontrol og jeg har ikke fundet en måde at slå den engelske fra.