Avatar billede akeron Nybegynder
18. september 2005 - 21:30 Der er 10 kommentarer

200 Hjælp mit internet forsvinder

Når jeg spiller spil over nettet (fx Counter-strike) er jeg lige inde i 20-30 sek også bliver jeg smidt af nettet.. har ellers ingen problemer med nettet når jeg ikke er inde i et spil. hvad kan dette skyldes?
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. september 2005 - 21:38 #1
Hvorfor bliver du ved med at oprette samme spørgsmål flere gange, det gør det besværligt at følge med i problemets løsning ?

http://www.eksperten.dk/spm/649095
Avatar billede akeron Nybegynder
18. september 2005 - 22:12 #2
nu ik så negativ skulle bruge mit svar hurtigt og de ligger ikke på forsiden hele tiden jo.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. september 2005 - 22:29 #3
Hvis du er lidt (=meget) mere flink til at give FEEDBACK/Point på dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=akeron&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
vil der også være bedre tendens til at andre vil give FEEDBACK til dig igen...

pt. 10 åbne ud af 10 ... ikke så populært...

http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. september 2005 - 22:34 #4
Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men så må du følge de regler der nu engang gælder, og det gælder også, at du følger op på dine spørgsmål, og giver feedback.

Ovenstående tror jeg gælder for de fleste du finder herinde.
Hvis du er seriøs, så bliver du behandlet seriøs, ellers ikke.
Avatar billede screem_brille Novice
19. september 2005 - 01:57 #5
100% enig dragonknight ;)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:51 #6
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 00:57 #7
det samme som de andre...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:03 #8
Provokation: Mon vi hører/læser mere fra <akeron> ???
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:42 #9
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:34 #10
brug for mere hjælp ?