Avatar billede akeron Nybegynder
18. september 2005 - 16:45 Der er 6 kommentarer

HJÆPL! Helst lidt hurtigt hjælp til router.

Hmm hvordan finder jeg mit password på min router? der står i min manual at det er admin admin som bruger navn og password. men det vil den ikke. Hvor finder jeg dette henne, så jeg kan få lavet mit trådløse internet.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
18. september 2005 - 16:48 #1
Hvis det er en dlink, er det admin som brugernavn og der skal ikke stå noget i password. (Med mindre du selv har lavet det om)
Avatar billede akeron Nybegynder
18. september 2005 - 17:03 #2
har muligvis lavet det om engang i tidernes morgen. Men det kan jeg ski da ik huske.. nogen ide om hvordan man laver der om eller reseter det?

- Nej det ikke en dlink, men en TOPCOM sky@rcer WBR 254G.
Avatar billede dont Nybegynder
18. september 2005 - 18:14 #3
Der er normalt en resetknap bag på routeren. Den holdes inde i 5-10 sek. indtil lamperne i routeren lyser kontinuerligt. Derefter er routerens indstillinger inkl. brugernavn og password nulstillet. Du kan nu benytte brugernavn og password som du finder i manualen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. september 2005 - 20:59 #4
Du har 2 spørsmål åbne omkring det samme spørgsmål, og det må du ikke, så luk derfor http://www.eksperten.dk/spm/649015

Jeg kan se, at du ikke har fulgt op på dine tidligere spørgsmål, derfor vil jeg anbefale dig at læse: http://expfaq.1go.dk/
, for der kan du læse hvordan du gør det.
Avatar billede akeron Nybegynder
18. september 2005 - 21:24 #5
ok
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. september 2005 - 21:30 #6
Så mangler du bare i http://www.eksperten.dk/spm/649015 at markere dit navn, og trykke på accepter.