Avatar billede homer2000 Nybegynder
17. september 2005 - 00:26 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Bowlingklubben fight´s hjemmeside

Hvad synes i om denne hjemmeside. Ros, ideer til ændringer/forbedringer, fejl og mangler mm.

Den der kan komme med den bedste ide til forbedringer får de point.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
17. september 2005 - 00:26 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2005 - 00:58 #2
Umiddelbart syntes jeg det er et fint design, jeg har ikketid til at kigge den grundigt igennem, men 3 ting slår mig med det samme:

1) Det roterende logo irriterer mig med det samme og er efter min mening helt unødvendig. Det ville være langt bedre at det stod stille, at det roterer forvirrer kun og fratager den besøgendes blik fra det væsentlige.

2) I topmenuens venstre side syntes jeg at takkerne i den skrå kant spolerer det ellers flotte design, kan du ikke glatte dem ud så kanten bliver mere harmonisk?

3) når jeg klikker på et link som ikke henter en ny html side vil jeg personligt gerne være forberedt på det. Du har en del materiale som er lavet i rtf format, det er fint nok da det kan læses af de fleste, men endnu bedre hvis du kunne konvertere til pdf. Under alle omstændigheder syntes jeg du skulle gøre opmærksom på at brugeren skal hente en fil når det er nødvendigt.

Men fin side til formålet, jeg har som sagt ikke testet alle siderne, men det ser i hvert fald ok ud i IE og Firefox...
Avatar billede yezbarh Nybegynder
17. september 2005 - 01:51 #3
http://www.bk-fight.dk/Testsiden/images/Top_grafik.jpg - Den du har dig dér, er alt for stort vist på din side.

Det ser ikke pænt ud :(.

Ellers en meget flot side. God opbygning, godt indhold.
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. september 2005 - 14:44 #4
Jeg undrer mig lidt over punktet med "Påskestævnet", hvorfor stadigt have informationer om hvornår et stævne finder sted, der allerede er afviklet? I må da snart have et efterårs eller julestævne, I kan reklamere for i stedet. Eller i det mindste slette det punkt i menuen, indtil der er et nyt stævne der skal reklameres for.

Priserne ved kontingent/kampgebyr, kan jeg heller ikke helt gennemskue, alle skal betale 200 ved indmeldelse, og hvis man skal spille en kamp, skal man betale 80 for det, men hvad er de andre beløb? Skal en aktiv senior i alt pr år betale 320 kr eller er det 200 ved indmeldelse og så 120 hver måned man er med eller?

Under resultater/vindere, står der med stor skrift "Vindere af påskestævnet 2006" - ville det ikke være en ide at vente med det, indtil det stævne er afviklet?

Det ville måske heller ikke være helt af vejen, med nogle billeder på hjemmesiden, fra jeres kampe og stævner.

Ellers vil jeg tilslutte mig de andre med hensyn til den takkede trekant det er blevet til i venstre side og logoet, det kunne være bedre.

Men generelt, synes jeg siden ser meget godt ud, så et par smårettelser, og den er lige som den bør være ;)
Avatar billede enco Nybegynder
20. september 2005 - 14:05 #5
Flot side men drop roterende logo !
Avatar billede homer2000 Nybegynder
20. september 2005 - 14:52 #6
Så er det snart lukke tid.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2005 - 22:57 #7
Så vil jeg da tillade mig at smide et svar.
Syntes nu stadig du skal droppe logoet, det skæmmer efter min mening et flot design.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2005 - 22:58 #8
NB - altså det roterende logo, stod det stille var siden mere harmonisk.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
21. september 2005 - 00:30 #9
Jeg vil både udråbe helle100 og spinoza som vindere. Tusind tak for jeres råd, og inderesse i at hjælpe mig i den rigtige retning.

Tak for nu allesammen.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 00:53 #10
Tak for point *S*
Jeg havde ikke set mængden, syntes måske du er lidt for generøs. Er du enig så sig til, så leverer jeg en del tilbage.

En bibemærkning; Jeg er personligt imod al brug af cookies fra andre sider end den jeg besøger, selv om jeg godt ved de er praktiske i reklameøjemed. Desuden kan de jo blokeres. Men medmindre du har absolut brug for den, syntes jeg du skal smide den kodestump fra tradedoubler.com ud.