Avatar billede Chewie Novice
16. september 2005 - 14:15 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken DVD brænder

Hej exp´er

I gamle dage var det Plextor der var bedst inden for CD brandning ... men hvordan er det i dag når man snakker DVD? hvilke mærke er bedst?

/s
Avatar billede tiger_dk Mester
16. september 2005 - 14:17 #1
Her for et par mdr. siden købt jeg en Samsung DVD brænder, den er jeg godt tilfreds med, der har ikke været noget med den!
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. september 2005 - 14:23 #2
Jeg bruger også Samsung
Avatar billede tiger_dk Mester
16. september 2005 - 14:35 #3
ok, så kan jeg ikke så hvorfor du ikke også skulle få en samsung dvd brænder, den jeg har, er jeg godt tilfreds med og der har ikke været nogle skavanker med den ! Jeg fik min i A-Z, hvilket også er det samme som Bilka, til ca. 500-600 kr, kan ikke lige huske den præsice pris, men det var deromkring !

Men du bestemmer selvfølig selv om du også vil have den i DVD brænder, jeg har bare haft positive oplevelser med den !
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. september 2005 - 14:38 #4
Avatar billede tiger_dk Mester
16. september 2005 - 15:24 #5
det er lige præsis sådan en jeg har, jeg kan se den er faldet noget i pris, siden jeg købte min ! Men det var så ikke der jeg købte den, men i A-Z !

Somsagt jeg har været godt tilfreds med min, så hvorfor skulle du ikke også det !
Avatar billede tiger_dk Mester
16. september 2005 - 16:50 #6
jeg smider lige et svar, hvis du gerne vil give sån nogen !
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2005 - 23:34 #7
nu vi er med dvd brændere ved flere af dem står der bulk og retail hvad betyder det ?
Avatar billede redhat9user Nybegynder
18. september 2005 - 10:09 #8
Bulk er normalt kun drevet uden kabler og software. Skal du bruge et Windåse brænderprogram er retail den rigtige for dig.

Jeg har iøvrigt 2 NEC brændere, som også har virket upåklageligt.
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. september 2005 - 11:03 #9
15:38:07 er med brændersoftware-pinnacle
Avatar billede Chewie Novice
18. september 2005 - 11:22 #10
Hej .. tak for imput ... smid nogle svar

god weekend
Avatar billede tiger_dk Mester
18. september 2005 - 11:27 #11
Hvis vi skal dele om pointene vil jeg da gerne være !
Avatar billede Chewie Novice
06. oktober 2005 - 08:18 #12
God dag