Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
16. september 2005 - 11:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows update

Efter at MS har installeret en ny version af windowsupdate har jeg haft problemer med det på flere forskellige computere...

Jeg sidder nu med en computer hvor den ikke har ville installere deres nye "ægtheds tester" og nu kan jeg slet ikke komme videre på windows update, den siger:

[Fejlnummer: 0x80072F78]
  Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise den side, som du forsøger at få vist. Nedenstående muligheder kan muligvis hjælpe dig med at løse problemet.
Muligheder for selvhjælp:

Ofte stillede spørgsmål

Find løsninger

Windows Update-nyhedsgruppe
Muligheder for assisteret support:

Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer)

Hvis man vælger den nederste support mulighed kommer man bare ind til en side der leder videre til nogle support tjennester der koster penge... Jeg har før talt med MS, og der kunne de ikke løse problemer...!!

Det skal lige nævnes at det er en original version af MS Win 2000 jeg sidder med.

Er der nogen der kender til problemet og har en løsning på det?

Mvh

Martin
Avatar billede gratis Nybegynder
16. september 2005 - 13:55 #1
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
18. september 2005 - 12:32 #2
Hej Gratis

Tak for indlægget.

Jeg kigger på det på mandag når jeg er tilbage på arbejde, og vender tilbage der.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
23. september 2005 - 13:22 #3
Jeg har ikke haft mulighed for at teste det endnu, men skal nok vende tilbage så snart jeg har
Avatar billede gratis Nybegynder
23. september 2005 - 14:17 #4
ok ;)
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
30. september 2005 - 08:18 #5
Hej Gratis, det er ud til at virke, så hvis du smider et svar, så overføre jeg pointene til dig.
Avatar billede gratis Nybegynder
30. september 2005 - 13:42 #6
Hej hoffmann-as, herligt du ku bruge det ;) jeg samler ikke på point, så snup dem selv.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
30. september 2005 - 13:46 #7
arh, du skal da have noget for dit arbejde :-) - det er jo hele ideen bag experten.dk...
Avatar billede gratis Nybegynder
30. september 2005 - 13:54 #8
jeps ;) men jeg for så rigeligt ved at hjælpe og lære og vil af principielle grunde ikke ha point, håber det er iorden.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
30. september 2005 - 13:55 #9
ok, det er da helt i orden.

Tak for din hjælp
Avatar billede gratis Nybegynder
30. september 2005 - 13:58 #10
du er velkommen :)